tisdag 3 maj 2011

Sommarjobb

Idag när jag kom hem hade jag fått veta att jag fått sommarjobb vid tekniska verket vilket betyder att jag kommer att klippa gräs och måla och säkert en massa annat också. Det var jättekul för alla andra ställen jag frågat vid (alla teatrar) så har stängt över sommaren :)
Annars så slutade jag efter maten idag eftersom min hand inte passar att arbeta med i det bandagerade skick den nu är, så idag ska jag laga färdigt en mask, tänkte ta lite inspiration från sorgmanteln med hur masken ska se ut ^^

Halvligger på soffan nu just och borde väl ta en kopp kaffe (bläää) för att alls få någonting gjort idag...

Annars så märkte jag att jag har läsare från både Amerika och Tyskland.... Hej, hur hittade ni hit egentligen? :D

Jag måste föra skattekortet till arbetsplatsen... Nångongång xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar