torsdag 12 maj 2011

Liten mellanuppdatering

Nu har jag inte skrivit hit på länge... Har helt enkelt haft väldigt mycket att göra och hinner tyvärr inte skriva mycket nu heller :/ Har idag haft sista dagen av akvarellkursen och det är nu bara två veckor till sommarlov! :D Har gjort ett arbete åt mamma som var en stor akvarellmålning på ett gap med tänder, både mamma och min lärare tyckte den var grotesk, men det var ju det hon bad efter ( hon ska hänga upp den i sitt arbetsrum ) kan lägga upp en bild senare idag om jag hinner.

De här två senaste dagarna har det varit full sol och nästan hela klassen har varit ute på gräsmattan och målat, och jag som vanligt har bränt mig...
Men idag då jag och Henna skulle sola och doppa oss i havet (henna var hardcore och gjorde det faktiskt, jag tyckte havet var lite för kallt...) så blev det såklart fullt med moln... o.O
Nu håller jag på med försenade skolarbeten och lyssnar på HIM och väntar på att photshop ska fungera igen efter det har varit fryst i säkert en tio minuter... O.O

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar