måndag 2 maj 2011

En ny lärdom

Har inte skrivit på ett tag nu, men iallafall har jag efter ett stycke mosat finger lärt mig hur man INTE ska stänga bildörrar...För om man är lika klåp som mej så kommer man på vappen när man stiger ur bilen vid sina kusiner lämna kvar sitt finger mellan bildörren som går helt fast vilket kommer leda till ett finger som blöder för fullt och känns som om hela fingret var brutet (vilket det inte var, fick jag reda på idag vid röntgen, men ändå har jag två fingrar ihoplindade så att jag knappt kan göra nånting.. .x) )



...Så när jag i söndags satt i sjukhuset och väntade på att någon skulle titta på mitt mycket blödande finger fick jag dagens WTF?!-stund -läste singelfix på skåpet och pervosonja misstolkade såklart allting.. x)


...Men som plåster på såret var vi vid våra kusiner som hade världens sötaste kattunge, som tuggade på mitt redan sjuka finger :p 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar