söndag 24 april 2011

Plättar!

Vaknade till och från imorse, det är lite svårt att sova när det springer en frass omkring som vrålar för fullt. När jag stigit upp drack jag av mitt örtté som jag fick till födelsedagen, och jag förstår varför det står att man ska ha mjölk i för det är ganska så starkt..
Efter att jag haft hyperaktivitetsanfall och städat en massa spelade jag på "Dragon Age: Origins" medan jag väntade på att Hanna skulle dyka upp. När hon hade kommit drack vi en massa te och spelade spel, sen bestämde vi oss för att steka plättar, så nu väntar jag på att plättsmeten ska stå ett tag medan Hanna var tvungen att fara hem och äta, men sen ska vi äta ihjäl oss på plättar! :3



Tessi hittade ett roligt litet spel...:  http://www.candystand.com/play/vector-td

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar