tisdag 12 april 2011

Hejhej!

Jag är Sonja (som det säkert märks ganska bra), och det här kommer bli min nya blogg :)
Jag valde bloggaddressen till "blobbfisk" för jaa... Jag hade egentligen tänkt ha sonjaponja.blogspot.com (Tessis idé) eller blubbfisk.blogspot.com men båda var redan tagna, och "sonjashemligheter" lät lite.. pervot xD ("sonjashemligheter" var också Tessis idé, bara så ni vet ;D )

Jag orkar inte presentera mig särskilt mycket så jag slänger in ett personlighetstest istället

"our personality type: "Spontaneous Idealist"
Enthusiastic, idealistic and creative. Able to do almost anything that interests them. Great people skills. Need to live life in accordance with their inner values. Excited by new ideas, but bored with details. Open-minded and flexible, with a broad range of interests and abilities.
Careers that could fit you include:
Actors, journalists, writers, musicians, painters, consultants, psychologists, psychiatrists, entrepreneurs, teachers, counselors, politicans, diplomats, television reporters, marketers, scientists, sales representatives, artists, clergy, public relations, social scientists, social workers. "


Håller på och färgar håret från rödlila till svart igen så jag ska sticka iväg och skölja av det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar